Elektrikli Zemin Yıkama Makinası Dass Gama 38E
DASS IVS 3.0 endüstriyel vakum makinesi, geniş aksesuar yelpazesi sayesinde farklı işlerde pratik bir kullanım sunar. 2 farklı çap ölçüsüne sahip hortum takımı ve buna bağlı aksesuar çeşitliliği, cnc tezgahları gibi dar bölümlerin dahi kolaylıkla temizlenmesini sağlar. Bu endüstriyel vakum makinesi, deri işleme, tekstil, cam işleme, metal ve cnc ile üretim yapan, ilaç ve kimya, un ve gıda, ağaç işleme, mobilya, dökümhaneler, boya, seramik, tuğla-kiremit üretim, otomotiv yedek parça üretim, otomotiv, alüminyum, beyaz eşya, toz boya üretim ve fırınları, ambalaj, plastik, tersaneler, gemi üretim tesisleri ve her türlü endüstriyel temizlik ve yüksek vakumlama gerektiren işletmelerde kullanılabilecek bir makinadır.
DASS IVS 3.0, manuel filtre silkeleme özelliği ile filtre temizliğini kolaylaştırır ve uzun ömürlü sorunsuz kullanım sağlar. Asenkron motorlu yapısı sayesinde, tüm problemleri ortadan kaldırırken, yıldız filtre sistemi en ince tozlara kadar yüksek performansla vakum yapar. Makine, geniş hacimli kazanı ve kolayca ayrılabilen kazanı sayesinde pratik bir boşaltım imkanı sunar. DASS IVS 3.0, son teknoloji ile üretilen vakumlama tribünü sayesinde yüksek performans ve 24 saat kesintisiz çalışma özelliği sunar.
1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu’nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.