Yüksek Basınçlı Oto Yıkama Makinası (200 Bar) Dass PW 200C

  • Sınıfının En Güçlüsü

    İncelediğiniz ürün geçmiş verilere dayanılarak sınıfının en güçlü temsilcisi ünvanını elde etmiştir.

Dass PW 200C 200 Bar Basınçlı Yıkama Makinası, çeşitli yüzeylerde yüksek performans sunmak üzere özel olarak tasarlanmış bir cihazdır. Bu etkileyici makine, yoğun kirlerin bile yüksek basınçlı su ile kolayca çıkarılmasını sağlar. Mühendislerimiz tarafından geliştirilen bu ürün, uzun süreli kullanım için idealdir ve zorlu çalışma koşullarına dayanıklıdır. Ayrıca, yüksek kapasiteli yağ haznesi sayesinde soğutma işlemi en verimli şekilde gerçekleştirilir ve ek bir soğutma sistemi gerektirmez.

Ön blok bölgesi ağır hizmetlere uygun olarak test edildiği için her türlü koşulda çatlama veya deformasyon yaşamadan kullanılabilir. Dass PW 200C basınçlı yıkama makinesi, su jetleriyle yüksek basınçlı su püskürtülerek hızlı ve etkili bir temizlik sağlar. Farklı alanlarda çalışma yapmayı mümkün kılan özel başlıklarla birlikte gelir. Rotopower başlık, kumlama başlığı ve benzeri ürün modifiyesi ile kullanıldığında performansı ve deneyimi bir üst seviyeye taşır. Güçlü tekerlekleri sayesinde Dass PW 200C basınçlı yıkama makinesi kolay ve hızlı bir şekilde hareket eder.

Pratik kullanım amaçlı tasarımı sayesinde seri ve zahmetsiz bir temizlik yapmanıza olanak sağlar. Ayrıca, sağlam rotasyon gövdesi, yumuşak tabanca sistemi, seramik pistonlu pompa, yüksek su debisi, geri tepmeye dayanıklı kontrol mekanizması, devre kesici, R4 çift kat çelik tel örgülü yüksek basınç hortumu, termik röle ile sağlanan motor koruması, by-pass sistemi ile sağlanan regülatör ve temizlenebilir dahili su filtresi gibi birçok özellik, Dass PW 200C basınçlı yıkama makinasının dayanıklılığını ve performansını arttırır. Bu cihaz, işlerinizi kolaylaştırmak ve hızlandırmak için en etkili yol olacaktır.

1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.

2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.

3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu’nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.

4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.

6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.  Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.

9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.

10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.

    Ürün Hakkında Merak Ettikleriniz için Bize Ulaşın

    Benzer Ürünler

    Paylaş